نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2777
-
الف
+

«پرویز پورحسینی» در شفاخانه با کرونا می جنگد

«پورنگ پورحسینی» درباره وضعیت پدرش «پرویز پورحسینی» که بر اثر ابتلا به کرونا درشفاخانه بستری است می گوید.

به گزارش آی فیلم 2، «پورنگ پورحسینی» درباره وضعیت پدرش «پرویز پورحسینی» که چند روزی است بر اثر ابتلا به کرونا درشفاخانه بستری است، بیان کرد: ایشان همچنان در بخش مراقبت های ویژه بستری و درحال مبارزه با بیماری هستند. سطح هوشیاری بالاست و باید منتظر باشیم که ببینیم بدن در مقابل داروها چه واکنشی نشان می‌دهد.

او با تاکید براینکه شدت ابتلا و بیماری این بازیگر جدی است، افزود:‌ اطبا و پرسونل صحی شفاخانه«فیروزگر» تلاش کردند و قدردان زحمت آن‌ها هستم، اما به هر حال این بیماری موذی و سخت است و باید دعا کنیم.

پورنگ پورحسینی که این روزها وظیفه مراقبت از مادرکلان خود را که با پدرش زندگی می‌کند و خفیف‌تر به کرونا مبتلا شده هم برعهده دارد، تاکید می‌کند که قرنطینه و رعایت جدی پروتکل‌ها در منزل برای مادرکلانش اجرا می‌شود.

وی با اشاره به تلاش پرویز پورحسینی برای مبارزه با کرونا امیدوار است که روند درمان پدرش موثر باشد و حال او زودتر بهبود یابد.

«پرویز پورحسینی» متولد سال 1320 است و در کارنامه کاری‌اش بازی در بیش از 100 فلم، تیاتر و سریال در همکاری با کارگردان‌های سرشناسی همچون «علی حاتمی»، «بهرام بیضایی»، «حمید سمندریان»، «مسعود کیمیایی»، «احمدرضا درویش»، «داود میرباقری» و «کمال تبریزی» ثبت شده است.

از جمله سریال هایی که پورحسینی در آنها ایفای نقش کرده می توان به «هزار دستان»، «امیرکبیر»، «روزی روزگاری»، ،  «تصویر یک رویا»، «شب دهم»، «روشن تر از خاموشی»،«بیداری»، «باران عشق» ،«بی گناهان» «روزهای بیاد ماندنی»، « مختار نامه (راز عاشقی) » ، «میکائیل» ،«گمشدگان»، «بچه مهندس1» و «بچه مهندس 2» نیز اشاره کرد.

وی با درخشش خود در جشنواره فلم فجر توانست کاندیدای بهترین بازیگر نقش مرد برای فلم های «اوینار» و «طلسم» شود. او همچنین برای بازی خوب خود در فلم «مریم مقدس» موفق به دریافت دیپلم افتخار از جشنواره فوق شد.

«جاده قدیم» ، «پشت دیوار سکوت» ، «صدای منو می‌شنوید؟» ، «قاتل اهلی» ، «دوران عاشقی»، «سفر مرگ» ، «خواب لیلا » ، «جای او دیگر خالی نیست» ،  «کمیته مجازات» ، «حرفه‌ای» ، «فصل پنجم» ، «شیخ مفید» و «عاشق فقیر»  از جمله فلم‌هایی سینمایی است که پور حسینی در آنها ایفای نقش کرده است.

 بیشتر بخوانید :

بازیگران نقش حضرت «زکریا» و «مریم مقدس» بعد از گذشت سال ها+ تصاویر

«پرویز پورحسینی»: شرایط روزگار باعث دور ماندنم از صحنه بازیگری شده است

«پرویز پورحسینی» بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون ایران کرونا گرفت

با «پرویز پورحسینی» بازیگر سریال های «مریم مقدس» و «بچه مهندس» آشنا شوید+بیوگرافی

نظر شما
ارسال نظر